Vi har lyckats bli rejält förkylda allihopa här hemma. Inte så kul... Men det som man tänker på mest är hur Tilda kommer klara ännu en infektion. Eller inte klara det. Hon är jättetrött, andas tungt och är blek.
Ja, vi får se vad som händer, precis som alla andra gånger hon har varit sjuk. Det är bara att vänta och se om hennes kropp orkar kämpa lite till eller inte. Och det är väldigt dubbla känslor inom en.
Tildis, runt ett halvår gammal. Man har nästan glömt hur det var när hon kunde skratta. Hennes jättehärliga och smittsamma skratt :)
/Maria