Visar inlägg med etikett dessert. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dessert. Visa alla inlägg

torsdag 26 maj 2011

Dags för middag igen

Idag blev det sesampanerad flundra med smörslungade haricots verts och hemgjord remouladsås.
Hoppade över att doppa fisken i ägg och därför blev det som det blev. Annars blev det kanon.


Ser man på. En bit cheesecake framåt kvällen. Recept. Dock hade vi inte i någon sukrin utan använde lite vanligt socker. Lindt mild 85%  ringlad över.

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...