Hon hade en rejäl kalufs och verkade trivas direkt med att sitt nya liv på utsidan.
Såhär snart två månader efter så är hon en glad liten rackare som trivs med att bli runtburen och ståtränar med glädje. Hon skriker gärna och högt på kvällen som många småbarn gör men så är det med det. Nikki är såklart väldigt glad och har verkligen längtat efter henne. Hon lånar böcker på bibblan till Smilla och hjälper gärna till med henne, hon är verkligen omtänksam.
/Lasse








