Hon hade en rejäl kalufs och verkade trivas direkt med att sitt nya liv på utsidan.
Såhär snart två månader efter så är hon en glad liten rackare som trivs med att bli runtburen och ståtränar med glädje. Hon skriker gärna och högt på kvällen som många småbarn gör men så är det med det. Nikki är såklart väldigt glad och har verkligen längtat efter henne. Hon lånar böcker på bibblan till Smilla och hjälper gärna till med henne, hon är verkligen omtänksam.
/Lasse









Åhhhh så fin hon är , tack för ni visar bilder, aw så söt Nikkei är mot henne med... finfina töser... kram ❤
SvaraRaderaÅhhhh så fin hon är , tack för ni visar bilder, aw så söt Nikkei är mot henne med... finfina töser... kram ❤
SvaraRaderaHej och tack, det kommer säkert fler bilder :-) och tack så mycket för det jättefina kortet vi fick.
SvaraRadera/Lasse