I förra veckan kom mamma/mormor/svärmor på besök till Filitjärn. Här är några bilder från dagarna:
En omgång SkipBo :-) Som vanligt vann Lasse och som vanligt kom jag sist *surar lite* ;-)
Det var så härligt väder i tisdags, så medan mamma var ute och rastade sig med en morgonpromenad så höll jag och Nikki frukost ute i solen :-)
På väg till bilen efter vår lilla shoppingrunda i Sollefteå :-)
Jag blev förföljd av dom här två söta änderna ända bort till bilen. Slängde ut lite nötter åt dom som dom kunde smaska på :-)
Lunch på Hallstaberget. Alltid god mat och fantastisk utsikt!
/Maria