Dags att tömma frysen på gamla bär för att göra plats för årets skörd :) Av dom gamla bären gjorde vi nya sega remmar, dom vi gjorde i vintras tog slut i ett nafs. Den här gången blev det en blandning av björnbär, svarta vinbär och så några bananer som vi köpt för halva priset för dom var lite bruna. Remmarna blev riktigt goda, lite söt-syrliga :)
/Maria









