Idag hade Tilda fått tid till att kolla hjärtat inne på BUS i Lund. Hela familjen följde med :) Allt såg fint ut, precis som i våras när hon också blev kollad. Det enda är att hon har en liten förtjockning i väggen mellan höger och vänster kammare men den hade inte växt något sen i våras och som det ser ut nu så är den inte i vägen på nåt sätt.
Först blev det vägning (13,7 kg med blöja) och mätning (83cm) sen fick hon på sig en massa sladdar för att ta ett EKG.
Kolla syresättningen...Den var inte så bra (92%) men så är det när hon är förkyld.
In i ett annat rum för att titta på hjärtat med ultraljud. Nikki fick titta på en film under tiden :)
Tilda tyckte inte alls att det var kul! Trött och arg, kallt slem på bröstet och fasthållen i handen, fy vad taskigt!!! ;)