tisdag 18 september 2012

Lchf pizza!

Igår kväll blev det pizza, mums! Vi fyllde den med tomatsås, ost, bacontärningar, svamp, paprika, tomat och räkor. Till pizzan hade vi pizzasallad och bearnaisås. Sjukt gott!! Och mättande!





Lite mys framför tvn innan läggdags :) Nikki gömde sig i vanlig ordning ;)

1 kommentar:

  1. Jag beundrar er oerhört, ni e så duktiga. Kramar i massor <3 <3 <3

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...