Söndagen den 9:e september firade vi Nikkis födelsedag med släkt och vänner! Mycket trevligt och Nikki var såååå nöjd!! Efter önskemål från Nikki så serverades det fläskpannakaka i ugn med lingon och sedan marängtårta med hallon :)
Paketöppning :)
Nikki blåser ljusen :)
Det var inte den vackraste tårtan men väldigt god! :)
Alla äter tårta :)
Dom flesta av Nikkis presenter :) Hon hade ju redan hunnit sprida ut dom i hela huset så några kom inte med på bild.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar