tisdag 18 september 2012

4-års kalas!


Söndagen den 9:e september firade vi Nikkis födelsedag med släkt och vänner! Mycket trevligt och Nikki var såååå nöjd!! Efter önskemål från Nikki så serverades det fläskpannakaka i ugn med lingon och sedan marängtårta med hallon :) 

 Paketöppning :)

 Nikki blåser ljusen :)

 Det var inte den vackraste tårtan men väldigt god! :)

 Alla äter tårta :)

Dom flesta av Nikkis presenter :) Hon hade ju redan hunnit sprida ut dom i hela huset så några kom inte med på bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...