söndag 2 september 2012

Smoothie

Idag blev det äpplesmoothie till frukost.



Lite turkisk yoghurt
1 ägg
en skvätt grädde
en skvätt gårdsmjölk
lite kanel
lite kardemumma
lite vaniljpulver(inte vaniljsocker)
1 tsk kokosfett
äpple

Mixa och inmundiga!


3 kommentarer:

  1. Ser mumsigt ut ... jag ska prova receptet imorgon till frukost :-). Är det ok om jag följer med Lone när hon ska gratulera Nikki ? Kristina

    SvaraRadera
  2. Ja det är klart du/ni får, säg bara till hur många ni blir så vi vet. Vi har inte spikat en tid än men vi meddelar i veckan.

    /Lasse

    SvaraRadera
  3. Jag hör provat receptet och fet var jättegott :-) jag hade inget vaniljpulver hemma. Köper man det i en vanlig mat affär ? Kristina

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...