Idag blev det äpplesmoothie till frukost.
Lite turkisk yoghurt
1 ägg
en skvätt grädde
en skvätt gårdsmjölk
lite kanel
lite kardemumma
lite vaniljpulver(inte vaniljsocker)
1 tsk kokosfett
äpple
Mixa och inmundiga!
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Ser mumsigt ut ... jag ska prova receptet imorgon till frukost :-). Är det ok om jag följer med Lone när hon ska gratulera Nikki ? Kristina
SvaraRaderaJa det är klart du/ni får, säg bara till hur många ni blir så vi vet. Vi har inte spikat en tid än men vi meddelar i veckan.
SvaraRadera/Lasse
Jag hör provat receptet och fet var jättegott :-) jag hade inget vaniljpulver hemma. Köper man det i en vanlig mat affär ? Kristina
SvaraRadera