Vi har också höjt dosen på ena medicinen rejält för att underlätta för henne så gott det går.
Så nu är det bara att vänta och se om hon blir frisk igen. Hon kämpar så gott hon kan men det märks att hon är påverkad av infektionen, hon somnar hela tiden och kräks mycket (slem) och är väldigt ledsen.
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar