torsdag 18 april 2013

Påskharen was here!

Medans jag och Nikki var ute och körde en sväng så passade påskharen på att komma till vårt hus och gömma Nikkis stora påskägg. När vi kom hem satt det en lapp på ytterdörren...


Påskharen hade varit lite lurig och lagt ut lappar med ställen vi skulle leta på så vi sprang fram och tillbaka i huset. 










Den sjätte lappen ledde till att vi hittade ägget i min garderob. Ett mycket listigt påhitt av påskharen. Synd bara att vi inte hann hem och fick en skymt av den skygga rackaren :-)

/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...