onsdag 17 april 2013

Skogspromenad


För några veckor sen var vi ute hela familjen (ja..förutom Tilda) på en liten promenad, Casper fick också följa med. Vi tyckte vägen var lite tråkig så vi gick rakt in i skogen istället, mysigt. Dom hade fällt en massa träd där så vi fick gå över och runt, eller balansera ovanpå. Skönt att komma ut lite och bara gå lite planlöst :)




/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...