torsdag 18 april 2013

Löshoppning!

Ja då har Casper varit på sin första löshoppning! Framförallt var tanken att det skulle vara bra miljöträning och lastträning så fokus var ju inte på hoppningen. Och det var väl tur att jag inte hade några stora förhoppningar där för han tycktes undra varför i hela friden det låg en massa målade pinnar i vägen där han skulle gå och försökte smita under plasten på insidan istället hihi :D
Jaja, jag är nöjd med plutten ändå! :) Vi får öva lite mer bara ;) Och lastningen gick i alla fall bra och han var lugn hela tiden både i släpet och i ridhuset. Inget stirrande här inte!




/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...