onsdag 15 juli 2015

Hej Smilla!

Den 19:e maj föddes vår tredje dotter Smilla. Efter två(!) timmars otroligt imponerande jobb av Maria så kom hon till världen på Sollefteå BB. Hon vägde 4160g och var 51 cm lång.
Hon hade en rejäl kalufs och verkade trivas direkt med att sitt nya liv på utsidan.
Såhär snart två månader efter så är hon en glad liten rackare som trivs med att bli runtburen och ståtränar med glädje. Hon skriker gärna och högt på kvällen som många småbarn gör men så är det med det. Nikki är såklart väldigt glad och har verkligen längtat efter henne. Hon lånar böcker på bibblan till Smilla och hjälper gärna till med henne, hon är verkligen omtänksam.

/Lasse














3 kommentarer:

  1. Åhhhh så fin hon är , tack för ni visar bilder, aw så söt Nikkei är mot henne med... finfina töser... kram ❤

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så fin hon är , tack för ni visar bilder, aw så söt Nikkei är mot henne med... finfina töser... kram ❤

    SvaraRadera
  3. Hej och tack, det kommer säkert fler bilder :-) och tack så mycket för det jättefina kortet vi fick.

    /Lasse

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...