torsdag 26 maj 2011

Dags för middag igen

Idag blev det sesampanerad flundra med smörslungade haricots verts och hemgjord remouladsås.
Hoppade över att doppa fisken i ägg och därför blev det som det blev. Annars blev det kanon.


Ser man på. En bit cheesecake framåt kvällen. Recept. Dock hade vi inte i någon sukrin utan använde lite vanligt socker. Lindt mild 85%  ringlad över.

1 kommentar:

  1. Äter ni så gott varje dag :)AVUNDSJUK !!!!!EFTERRÄTTEN SER DELIKAT UT !! POK MAMMA,SVÄRMOR O MORMOR

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...