tisdag 24 maj 2011

Middag!

Denna blog tänkte vi bland annat använda till att skriva lite om mat. Dels för att dela med oss men även för vår egen del så vi kan gå tillbaka och se vad vi ätit. Mitt minne räcker i princip till gårdagens frukost sen är det kört. Rätt ofta händer det även att man ändrar i ett recept men kommer såklart inte ihåg vad man gjorde.

Dagens middag var i alla fall fläskkotletter i ugn serverade med ångkokta smörslungade morötter. Utgick från detta recept men hade i sweet chilisås och vitlök. 45min i ugn 200grader räcker länge.




/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...