Detta stod på bordet när jag kom hem igår. Ibland har man tur :-)
Grillad kyckling i ugn med spenatgratäng och gräddsås.
Spenatgratäng.
500g fryst bladspenat
200g färskost - smaksatt eller neutral
4ägg
2 tomater
2 tsk salt
Tina spenat och vrid ur överflödig vätska. Blanda ihop spenat, ägg, färskost och salt ordentligt.
Smörj en ugnsform och häll i blandningen. Skiva tomaterna och lägg ovanpå. 40min 200grader i ugnen.
Mmmmmm ser gott ut !!!! När får man smaka på detta ??? Svärmor
SvaraRadera