tisdag 28 februari 2012

I väntan på operation...

Mycket väntan blir det när man är på sjukhus har vi lärt oss ;) Här sitter vi och väntar på att tildisen ska få sin knapp inopererad på magen. Som tur är fick vi ett rum med trevliga "grannar". 

 Kvällen innan operationsdagen fick vi skrubba Tilda med descutan, två gånger. Samma visa sen när vi kom in till sjukhuset. Här är hon alldeles nybadad och inte en bakterie så långt ögat kan nå ;)


 En stund innan det var dags för operationen så fick hon lite lugnande. Den gjorde Tilda alldeles glad och snackig, lite som att hon var berusad :D



//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...