fredag 29 juni 2012

Glad återförening!

Efter att rasmus blivit kastrerad så fick han äntligen släppas ut på betet med dom andra. Blev en varm och flugrik promenad dit från Ängdala. Var lite orolig att dom inte skulle känna igen honom men det hade jag inte alls behövt vara! Helenia tog hand om sin lille plutt direkt och vaktade honom för dom andra :) Men sen fick Casper komma fram och hälsa och oj vad glada dom blev, började leka direkt! Riktigt kul att se dom, nästan lite rörande så glada dom blev! Under tiden Casper och Rasmus lekte så vaktade Helenia den andra hästen som går där så den inte fick komma fram :)








Ja, han kom under och ut på andra sidan....  ;)

//Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...