måndag 11 februari 2013

Cirkus Sjöhus!

Nikki hade cirkus här hemma för ett par veckor sedan. Det var väldigt intressant! :) Det bjöds på en massa olika nummer såsom tigertämjaren och jonglering med mera. Här kommer några nummer:

Högt kast med gosedjur :)

 Avancerade konster på häst i full galopp! :)

En riktig liten cirkusprinsessa :)

Trött publik ;) 


/Maria

3 kommentarer:

  1. Hej Kikki jag ser också framemot att gå på din fantastiska cirkus det ser roligt ut kram faster lone

    SvaraRadera
  2. Hej Nikki jag ser framemot att få gå på din cirkus kram faster lone

    SvaraRadera
  3. Hej igen jag skrev fel med mina tjocka fingrar men har rättat till det nu lone

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...