I tisdags var det lite påskfest på Trollungarna och Nikki ville helst klä ut sig till ekorre eller kanin.
Eftersom vi lider brist på sådana dräkter och fantasi så fick det bli en hederlig påskkärring istället.
Det blev ju bra det med.
Vår söta lilla påskkärring :)
Jaaa verkligen söt! Hon kommer att vara den sötaste kärringen på blåkulla ikväll! Må så gott och Glad Påsk på er =)
SvaraRaderaTack det samma!
RaderaOh vilken söt påskkärring så söt var inte jag många påskpussar faster lone
SvaraRaderaDu kan säkert bli, det är påsk ett par dagar till :-)
Radera/Lasse