torsdag 28 mars 2013

Besök från Blåkulla...


I tisdags var det lite påskfest på Trollungarna och Nikki ville helst klä ut sig till ekorre eller kanin.
Eftersom vi lider brist på sådana dräkter och fantasi så fick det bli en hederlig påskkärring istället.
Det blev ju bra det med.

Vår söta lilla påskkärring :)

/Lasse

4 kommentarer:

  1. Jaaa verkligen söt! Hon kommer att vara den sötaste kärringen på blåkulla ikväll! Må så gott och Glad Påsk på er =)

    SvaraRadera
  2. Oh vilken söt påskkärring så söt var inte jag många påskpussar faster lone

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan säkert bli, det är påsk ett par dagar till :-)

      /Lasse

      Radera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...