söndag 3 mars 2013

Förkylda

Vi har lyckats bli rejält förkylda allihopa här hemma. Inte så kul... Men det som man tänker på mest är hur Tilda kommer klara ännu en infektion. Eller inte klara det. Hon är jättetrött, andas tungt och är blek. 

Ja, vi får se vad som händer, precis som alla andra gånger hon har varit sjuk. Det är bara att vänta och se om hennes kropp orkar kämpa lite till eller inte. Och det är väldigt dubbla känslor inom en. 

Tildis, runt ett halvår gammal. Man har nästan glömt hur det var när hon kunde skratta. Hennes jättehärliga och smittsamma skratt :)

/Maria

2 kommentarer:

  1. Hej på er alla hoppas att ni inte är allt för sjuka och vilken härlig bild ja värden är orättvis. Men krya på er så ses vi snart många kramar faster lone numera mormor också

    SvaraRadera
  2. Hej mormor Lone. Ja vi kryar på oss så gott det går. Idag har vi avmaskat fåren och mockat ur deras box. Ammoniak rensar näsan :) Ha det nu så bra och njut av semestern.

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...