torsdag 21 mars 2013

Små bäää :)

Lilla Grå blev först ut med att lamma! Först kom den lille svarte och några minuter senare den fläckige :) Så himla kul, våra allra första lamm! Och första lamningen jag sett, glad att det gick bra!
 
 



 
/Maria

2 kommentarer:

  1. Så söta dom är längta efter att se dom ses imorgon faster lone

    SvaraRadera
  2. Men SÅ söta de är!! Kram Lollo och Elma

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...