Lilla Grå blev först ut med att lamma! Först kom den lille svarte och några minuter senare den fläckige :) Så himla kul, våra allra första lamm! Och första lamningen jag sett, glad att det gick bra!
/Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Så söta dom är längta efter att se dom ses imorgon faster lone
SvaraRaderaMen SÅ söta de är!! Kram Lollo och Elma
SvaraRadera