torsdag 7 november 2013

Äntligen!:-)

Efter en, i vårt tycke, helt olidligt lång väntan med MYCKET ångest så fick vi i måndags äntligen vårt lånelöfte från banken! Vi blev så otroligt glada, det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse! Detta firade vi med champagne och en smaskig dessert :-)

 Jag brukar inte bära runt på Tildas foto i vanliga fall, men i måndags var inte i vanliga fall så då fick hon vara med oss på köksbordet ♥

Nikki blev lite sur på mig för att jag sa åt henne att inte slicka i sig champagnen utan dricka ordentligt....tråkig mamma ;-) Tur hon förlåter mig snabbt, min söta Tutta ♥

(champagnen var alkoholfri...)

/M


                                                                                                                                                                   




7 kommentarer:

  1. Och vad roligt!!! Grattis, ni gör helt rätt i som firar!!!!

    SvaraRadera
  2. Oh va härligt och det är klart ni ska fira. Jag är jätteglad för eran skull. Många kramar från oss. När går flyttlasset?

    SvaraRadera
  3. Faster Lone var det som var anonym.

    SvaraRadera
  4. Vi ska träffa ägaren på lördag och fixa med köpebrev så efter det vet vi bättre när det blir. Ska nog kunna börja fixa med hagar och sånt redan efter lördag. Helt säkert är att det ska bli skönt att bara flytta 5km denna gång :-)

    SvaraRadera
  5. Hej igen kan ni inte skicka lite bilder från huset både inne och ute kram Faster Lone

    SvaraRadera
  6. Så roligt för er att allt löser sig önskar er all lycka. Kram från Faster/Pia

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...