söndag 8 december 2013

Älskade mormor ♥

Idag för två år sedan tog min älskade mormor sitt sista andetag. Hon hade varit väldigt sjuk i många år, så det var väntat, och jag vet att hon inte ville leva mer. Så därför unnar jag verkligen henne döden, den var en befrielse för henne.
Men jag saknar henne otroligt mycket! Fina fina mormor ♥ ,världens snällaste människa och en viktig person i mitt liv!

Julen -09

/Maria


1 kommentar:

  1. Älskade mormor ♡ finns för alltid i våra hjärtan! Ses till helgen 😊

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...