Smilla testar sina nya regnoutfit ordentligt!
Först i ösregn igår, vilket dom klarade bra, och så idag, vattenpölstestet! Det gick...mindre bra ;) Fast det kan man nog inte beskylla kläderna eller gummistövlarna för, haha :)
Var ändå förvånad att hon bara var lite fuktig på byxorna och strumporna, trodde jag skulle få hälla ur vattnet...
Ett par vadarbyxor skulle varit bättre! ;)
Mums med gegga! Ja, och allt annat skit man kan tänka sig också för den delen! ;)


Haha.. sötis! <3
SvaraRadera