onsdag 20 april 2016

Nya stövlar och begagnade regnkläder :)

Smilla testar sina nya regnoutfit ordentligt! 
Först i ösregn igår, vilket dom klarade bra, och så idag, vattenpölstestet! Det gick...mindre bra ;) Fast det kan man nog inte beskylla kläderna eller gummistövlarna för, haha :) 
Var ändå förvånad att hon bara var lite fuktig på byxorna och strumporna, trodde jag skulle få hälla ur vattnet...

Ett par vadarbyxor skulle varit bättre! ;)

Mums med gegga! Ja, och allt annat skit man kan tänka sig också för den delen! ;) 

1 kommentar:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...