torsdag 28 september 2017

Ett avslut

Idag var vi på banken och slutförde försäljningen av gården, så nu är det på riktigt. Känns faktiskt skönt att ha det gjort, även om det är lite svårt att förstå samtidigt. Att vi aldrig mer ska åka "hem" till vår fina gård i fina Filitjärn.
Det livet vi hade där är nu ett avslutat kapitel och det känns trots allt väldigt sorgligt när man tänker på det. Men det är ett beslut vi tagit av viktiga anledningar och som vi kände var tvunget, så det känns ändå som rätt beslut.
Och det ena kapitlets slut är början på ett nytt, och både jag och resten av familjen ser jättemycket fram emot vårt nya liv. Det blir väldigt annorlunda mot det vi levt dom senaste åren, och det ska bli så spännande!

 Från den här idyllen...


 ...till det här. Kontraster ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...