Det livet vi hade där är nu ett avslutat kapitel och det känns trots allt väldigt sorgligt när man tänker på det. Men det är ett beslut vi tagit av viktiga anledningar och som vi kände var tvunget, så det känns ändå som rätt beslut.
Och det ena kapitlets slut är början på ett nytt, och både jag och resten av familjen ser jättemycket fram emot vårt nya liv. Det blir väldigt annorlunda mot det vi levt dom senaste åren, och det ska bli så spännande!
Från den här idyllen...
...till det här. Kontraster ;)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar