Oh så härligt för er !Jag har träffat Tilda ett par ggr nu när Lone passat henne! Hon är så fiin!! Må gott och stor kram till er !Svägerska till Lone(Åsa)
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Oh så härligt för er !Jag har träffat Tilda ett par ggr nu när Lone passat henne! Hon är så fiin!! Må gott och stor kram till er !Svägerska till Lone(Åsa)
SvaraRadera