torsdag 5 juli 2012

Tillfällig Kristianstadbo :)

Helenia har fått flytta upp till kristianstad för att hålla Hannas häst Nimbuz sällskap då alla hans kompisar åkt på bete medan han är hemma på boxvila. Känns väldigt tomt i hagen utan damen men hon har det bra "där uppe" och blir ompysslad med rykt och promenader. Tanken var att hon skulle ridas men hon har varit halt sedan förra veckan så det har inte gått. Hoppas hon blir bra snart, hon skulle behöva röra lite på sig ;)


//Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...