torsdag 24 januari 2013

Bilder

Det blev inte så mycket foton från när vi låg inne på sjukhuset, men några dåliga med mobilerna...


 Fotavtryck :)


 Nikki ville såklart också göra fotavtryck :)

 Efter att Nikki fick flytta in med oss på avdelningen så vågade hon sig så småningom fram till Tildas säng och till slut kunde hon sitta där och leka med Tilda eller sina leksaker som vanligt eller vara med vid undersökningar och så. 

 Gruppkram <3

 Gruppuss <3


 Nyårsafton och Nikki hade partyhatt på sig och tyckte absolut att Tilda skulle ha en hon också! Klart hon skulle :)

 Vår goda nyårsmiddag som levererades av mamma, mums!

 Tilda fick lyssna på avslappningsmusik, fågelkvitter och flöjtspel mm :)



3 kommentarer:

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...