onsdag 30 januari 2013

Tilda uppdatering

Tilda verkar ha klarat sig igenom infektionen och är nu feberfri. Hon är vaken korta stunder igen, precis som när vi kom hem från sjukhuset, men hon reagerar inte på att man pratar med henne och så.
Hon verkar inte gilla att man bär på henne längre eller sitter med henne för då gnäller hon.
Hon fick ju två tänder uppe när vi låg inne på sjukhuset, och nu har hon fått två tänder nere också.



 Lilla snuttan<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...