torsdag 3 april 2014

Hjärngympa...

Fyllt i ansökan om stödrätter på jordbruksverkets hemsida idag, och nu är jag helt slut i huvudet! Phu!
Tycker verkligen att det är så jobbigt att göra såna här tråk-grejer på datorn, jag fattar ju ingenting, typ... Eller det gör jag väl, men det går inte så lätt och smidigt som jag vill ;-) Tre samtal till kundtjänst, en massa (enligt mig...) klydd med datorn för att det inte funkar med vissa inställningar på deras sida osv...suck! Jaja, nu är det i alla fall gjort, och nästa gång kommer det att gå plätt-lätt, för då vet jag ju hur det går till!
Eller så bara tror jag att jag har klarat av det, men så är det säkert en massa fel...haha :-D ja, det lär vi märka så småningom i så fall.
Känner mig nöjd för tillfället i alla fall :-)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...