Nu när jag håller på att ansöka om att bli genbank så ville dom att man skickade in bilder på sina genbanksdjur. Javisst, inga problem! Eller jo, det var det visst.... I alla fall när jag skulle fota Yellow, han satt ju inte still en sekund! Trodde jag skulle bli tokig till slut. Ja, ja, långt om länge fick jag mina bilder i alla fall :-)
Kaninskrälle... ;-)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar