lördag 12 april 2014

Men sitt STIIIIILL!

Nu när jag håller på att ansöka om att bli genbank så ville dom att man skickade in bilder på sina genbanksdjur. Javisst, inga problem! Eller jo, det var det visst.... I alla fall när jag skulle fota Yellow, han satt ju inte still en sekund! Trodde jag skulle bli tokig till slut. Ja, ja, långt om länge fick jag mina bilder i alla fall :-)

Kaninskrälle... ;-)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...