måndag 5 maj 2014

Skepp O'hoj!

 Skepp i sikte! Det fruktade piratskeppet "Tiger" med kapten Nikki och hennes besättning, matros Nasse, Simon Entand och Orvar Sjökatt!


 "Tiger" med nästan hela besättningen. Orvar Sjökatt har fallit överbord och driver ut till sjöss... ;-)

 Ännu en man överbord! ;-)

Så ja, alla ombord igen. Ja...utom Orvar Sjökatt, han är lämnad åt sitt öde ;-)

Fiende i sikte, ladda kanonerna!

Svärdet draget, bäst att akta sig! :-)

Får väl fortsätta med det jag höll på med, att samla ihop gamla eltrådar....

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...