"Tiger" med nästan hela besättningen. Orvar Sjökatt har fallit överbord och driver ut till sjöss... ;-)
Ännu en man överbord! ;-)
Så ja, alla ombord igen. Ja...utom Orvar Sjökatt, han är lämnad åt sitt öde ;-)
Fiende i sikte, ladda kanonerna!
Svärdet draget, bäst att akta sig! :-)
Får väl fortsätta med det jag höll på med, att samla ihop gamla eltrådar....
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar