lördag 24 maj 2014

Varmt!

Årets första dopp stod jag och Nikki för förra helgen, och det var iskallt! Men efter en hel vecka med sommarvärme i luften var vattnet flera grader varmare idag, ja riktigt skönt faktiskt!
Till och med så man utan besvär kunde simma runt och bara njuta av att svalka sin nästan kokande kropp (det känns som den kokar iaf! :-D ). Så himla härligt, och det känns så lyxigt att bara kunna promenera ner till sjön så där utan planering och bilkörning. Kan man bo bättre? Inte om man frågar mig i alla fall! :-)

/Maria

4 kommentarer:

  1. Oh va härligt ni har. Är det den sjön som Nikki och jag var i Vintras Faster Lone

    SvaraRadera
  2. Jag bara längtar tills vi kommer på sem vi ses den 6 Juli många kramar från oss

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Vi hittade er blogg på google.
    Vi är ett par som funderar på att åka och titta på fastigheten djupbäken som ligger ute till salu igen. Det är dock en väldigt lång bit att åka, så vi skulle vara jätte intresserad av era erfarenheter av gården, om det är något vi bör titta extra noga på och så där.


    Kontakta mig gärna!
    buh (snabel A) cmail.nu


    mvh
    Peter

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...