Lilla Smulan är inte så liten längre, inte på bredden i alla fall! Måtte bebisarna titta ut snart innan hon spricker ;-) Enligt almanackan är det dags vilken dag som helst nu, så vi går här och tittar och väntar, och väntar och längtar. Alltid lika kul när djuren ska ha ungar!
Super Gullig!! 💖
SvaraRaderaOh va roligt. Är allt bra med er? Här är det bra. Hälsa Nikki och Lasse från oss många kramar faster Lone
SvaraRaderaJadå det är bra med oss :-) Ska jag göra! Många kramar tillbaks/ Maria
Radera