söndag 22 juni 2014

Tjockis :-)

Lilla Smulan är inte så liten längre, inte på bredden i alla fall! Måtte bebisarna titta ut snart innan hon spricker ;-) Enligt almanackan är det dags vilken dag som helst nu, så vi går här och tittar och väntar, och väntar och längtar. Alltid lika kul när djuren ska ha ungar!




Och en bild på den blivande fadern :-)

/Maria

3 kommentarer:

  1. Oh va roligt. Är allt bra med er? Här är det bra. Hälsa Nikki och Lasse från oss många kramar faster Lone

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå det är bra med oss :-) Ska jag göra! Många kramar tillbaks/ Maria

      Radera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...