Det verkar som att vår nya äggkläckare fungerar som den ska i alla fall! :-) Vi var lite oroliga för den var ett demoexemplar som vi fick för halva priset. Men två kläckta och en till på väg än så länge. Lika kul varje gång! :-)
/Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Oj vilka söta små kycklingar Faster Lone
SvaraRadera