torsdag 14 augusti 2014

Squash i stora lass!

Fast det känns som att vi äter squash både på längden och tvären, fryser in den,torkar den och ger till grannarna så blir det ändå över! Sådde nog lite för många plantor :-D
Dessa går tyvärr inte att lagra särskilt länge heller, så vi "måste" använda dom nu. Nästa år blir det andra sorter också som går att lagra så vi slipper äta squash varje dag ;-)
Men vi fick användning för vår gamla fruktkorg i alla fall!
/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...