onsdag 3 september 2014

Åren går...

Alltså jag kan knappt fatta att vår lilla tjej blivit så stor, vart tog åren vägen liksom!? Känns fortfarande lite märkligt att hon åker iväg med skoltaxi varje morgon, fast det är två veckor sedan hon började i förskoleklass. Ovant att hon åker iväg med någon annan sådär och är borta halva dagen, varje dag. Men jag antar att man vänjer sig :-D 
Nikki tycker det är jättekul att åka till skolan, tror hon känner sig lite "stor" själv. Och jag är glad att hon är glad, jag har ju haft en sån himla ångest för det skulle bli samma sak nu som med dagiset i våras (att hon var jätteledsen och vägrade gå dit till slut), så det är verkligen en enorm lättnad att hon trivs! Hoppas det håller i sig så länge som möjligt ;-)


 Väntar på taxin :-)

Liten Nikki-bus :-) Lika söt då som nu  


/Maria


1 kommentar:

  1. Oh så stor hon har blivit. Hon är en riktig skolflicka ser jag. Längtar tills vi ses. Hälsa alla. Faster Lone

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...