Vissa saker kan vara lite svårt när man är olika stora, som till exempel att klia varandra på ryggen. Men är man bästisar så löser man såna problem ändå :-)
/Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...
Man kan undra om hästarna har ett språk vi inte vet? För hur vet de var de ska klia den andra eller kliar de bara för att klia?
SvaraRaderaMvh Camilla M