Idag var vi tidigt ute, jag och Smilla, och det var så himla fint!
Men kallt, minus 6 grader i morse och det bet riktigt i kinderna. Nu är det höst på riktigt :)
Men kallt, minus 6 grader i morse och det bet riktigt i kinderna. Nu är det höst på riktigt :)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar