onsdag 14 oktober 2015

När man ser det lite grann så här från ovan...

Lånade(tack Thommy) hem en drönare över helgen för att filma lite i Filitjärn. Klämde in en liten flygning i söndags mellan jobb med vinterhage och fika.  Väldigt kul att se omgivningarna på ett annat sätt än det man vanligtvis går och tittar på. Kanske kan vi filma de olika årstiderna och lägga ut här på bloggen. Vi börjar med höst i alla fall. Tryck på helskärm i klippet så blir det bättre kvalité.   


Det syns kanske inte till några slott och herresäten men vi gillar det ändå :-)

/Lasse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...