torsdag 19 oktober 2017

Sol, sol , sol :-)

Det har varit så fina dagar dagar nu sedan caliman försvann, och vi har passat på att njuta ordentligt av solen, så härligt! Det har dock blåst en del så istället för stranden (där det kändes lite som att bli blästrad levande typ, haha ;) ) så har vi hängt vid poolen istället, och det är ju verkligen inte fy skam det heller ;)
Herregud alltså, vi har det verkligen så jäkla bra! Måste typ fortfarande nypa mig i armen för att fatta att det inte är en dröm!
Inte så att allt är så perfekt egentligen, jag menar det är ju som vanligt med gnäll och tjat och trötta barn och trötta föräldrar och bråk och gråt och matlagning och smutsig disk och ingen diskmaskin och smutstvätt och oro och beslutsångest och sönderslagna tallrikar och så vidare, och så vidare, men alltså...detta klimatet, solen, havet, vårt boende, omgivningen,ja allt, allt detta gör ju ändå att man blir på bättre humör!
Jag är så oändligt glad för att vi fick den här chansen, och för att vi tog den!








Smilla åker "båt" ;)


Vi försöker bättra på vår solbränna, men det blir sällan riktigt den härliga lugna stunden som vi sett framför oss, haha ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...