Dessa går tyvärr inte att lagra särskilt länge heller, så vi "måste" använda dom nu. Nästa år blir det andra sorter också som går att lagra så vi slipper äta squash varje dag ;-)
Men vi fick användning för vår gamla fruktkorg i alla fall!
31 grader i skuggan och 27 grader i sjön, vart ska man svalka sig?! Tror jag smälter bort snart!
Vi har varit nere vid sjön i flera timmar och badat, men så fort man torkar så är det olidligt igen!
Hästarna har fått komma in i stallet över dagen för att slippa värmen och alla insekter, borde kanske gå ner och lägga mig hos dom ett par timmar....
Nu ska vi dricka smoothie, hoppas det svalkar lite!
/Maria, som lider i sån här värme!
Efter lång väntan kom dom äntligen ut! Tre stycken föddes, men en klarade inte sig tyvärr, så det blev begravning på en gång för den lille.
Men dom andra två är pigga, och idag är dom fem dagar gamla :-)
/Maria
Med familjen, på ett berg med fantastisk utsikt och nyplockade blåbär, kvällssolen som lyser och den ljumma kvällsluften, det är lycka det.
Jag och Nikki konstaterade idag när vi var där uppe på berget, att det här, det är mycket bättre än att ha mys framför tvn!! :-)
/Maria
Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...