Här är hela familjen med Lollo, Andreas och Elma på Björkviksbadet i Höör och badar :) Det var skoj, skönt också att vi var helt ensamma i poolen! Det var första gången Tilda badade i annat än lilla badbaljan därhemma och hon verkade tycka det var mysigt. Nikki tyckte det var allra roligast att åka vattenrutschkanan :)
ser härligt ut :) Men blev rädd när jag såg att Nikki åkte stora kanan :)Kram mormor
SvaraRadera