onsdag 7 december 2011

Bad!

Här är hela familjen med Lollo, Andreas och Elma på Björkviksbadet i Höör och badar :) Det var skoj, skönt också att vi var helt ensamma i poolen! Det var första gången Tilda badade i annat än lilla badbaljan därhemma och hon verkade tycka det var mysigt. Nikki tyckte det var allra roligast att åka vattenrutschkanan :)






1 kommentar:

  1. ser härligt ut :) Men blev rädd när jag såg att Nikki åkte stora kanan :)Kram mormor

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...