lördag 10 december 2011

Ledsen...

I torsdags den 8 december så gick världens bästa människa bort :( Saknar min mormor så himla mycket och det känns helt ofattbart att aldrig mer få träffa henne :( Men jag hoppas hon har det bra där hon är nu och slipper ha ont!
Pussi pussi, krami krami mormor



/Maria

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild....nu gråter jag igen ...Kram mamma

    SvaraRadera

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...