tisdag 20 december 2011

Ny stol!

Tilda har fått prova ut en stol som hon sitter stadigt i utan att kasa. Äntligen kan hon vara med sittandes istället för att alltid ligga på golvet, vilket hon tycker är jättetråkigt!

 Här var hon i och för sig inte så glad över att sitta i den ;)

Men för det mesta är nog nöjd över att få komma upp och se lite :)

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I "livet mittemellan"...

Har inte haft nåt sug på att blogga på länge nu, men kände idag att jag ville skriva nåt litet åtminstone. Som en liten uppdatering eller nå...