Tilda har fått prova ut en stol som hon sitter stadigt i utan att kasa. Äntligen kan hon vara med sittandes istället för att alltid ligga på golvet, vilket hon tycker är jättetråkigt!
Här var hon i och för sig inte så glad över att sitta i den ;)
Men för det mesta är nog nöjd över att få komma upp och se lite :)
/Maria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar